Nyt katalog fanger tidens trend
De varekategorier, der fokuseres særligt på i løbet af efteråret, er Hjem og Interiør. Hjem-sektionen er fyldt med opbevaringskurve, køkkenredskaber og praktiske møbler til hjemmekontoret. Et helt nyt 100% bæredygtigt laminatgulv med det såkaldte Twin Click-system bliver også lanceret.
Fritidsudstyr er blevet et stort område for Biltema og udvides løbende. I forbindelse med det nye katalog udvides Biltemas eget brand - Yosemite - til også at omfatte træningstøj og sportsartikler. Yosemite har i mange år været det brand, Biltemas cykler har været markedsført med.
– Vores nye Yosemite-kollektion af træningstøj er tilpasset det nordiske klima, som kan ses i valget af materialer, tøjets funktionalitet og farvevalg. Kollektionen skal inspirere vores kunder til bevægelse, træning og til at komme ud i naturen, samtidig med at prisniveauet er lagt således, at alle kan være med, siger Jacob Borring Møller, landschef i Biltema Danmark.
Biltemas nye katalog indeholder mere end 1100 nyheder og sendes ud til udvalgte husstande. Det kan også afhentes i det nærmeste varehus eller læses online her.
Biltema er med 148 varehuse en af Nordens største kæder af detailforretninger. Biltemas sortiment udvikles hele tiden, og i dag findes mere end 19.000 produkter inden for kategorierne bil og motorcykel, båd, fritid, hjem, kontor og multimedia, byggeri, bilpleje og værktøj. Læs mere på biltema.dk