Ofte stillede spørgsmål og svar om Biltema Erhverv

Her finder du alle de oftest stillede spørgsmål og svar vedrørende Biltema Erhverv.

  1. Betalingsløsning til firmaer – hvordan fungerer det?
    <p>Som firma kan I ans&oslash;ge om at blive oprettet som fakturakunde hos os. Udfyld og f&oslash;lg anvisningerne i ans&oslash;gningen, s&aring; behandlingen af jeres ans&oslash;gning kan starte. Godkendte kontokunder f&aring;r betalingsbetingelserne 14 dage netto og vil modtage en e-mail med deres kredit gr&aelig;nse samt login til Biltema kundekonto.</p>
  2. Hvilke fakturamuligheder findes der?
    <p>Du kan v&aelig;lge at f&aring; fakturaen som PDF pr. e-mail, og som EAN-faktura. Du kan ogs&aring; v&aelig;lge at f&aring; en samlefaktura med alle kvitteringer inden for perioden p&aring; &eacute;n og samme faktura i stedet for &eacute;n kvittering pr. faktura.</p>
  3. Hvad gør jeg hvis jeg vil oprettes som firmakunde med EAN-nummer?
    <p>Kontakt vores kundeservice p&aring; e-mail: <a href="mailto:kundeservice@biltema.dk">kundeservice@biltema.dk</a> eller ring p&aring; 70 80 77 70 og s&aring; hj&aelig;lper de jer i gang som kunde hos Biltema.</p>
  4. Hvilket login skal jeg bruge til Firmaportalen?
    <p>N&aring;r du logger ind p&aring; Biltema Erhverv/Firmaportalen, skal du bruge dit MitID erhverv, og du skal bruge det samme login hver gang.</p>
  5. Hvordan får jeg nemmest rekvisitionsoplysninger med på fakturaen?
    <p>Hvis rekvisitionsoplysninger skal fremg&aring; af fakturaen, skal det oplyses ved kassen n&aring;r varen afhentes.</p>