Returnering og reklamation ved køb i varehus
Kontakt straks kundeserviceafdelingen i dit nærmeste varehus.
OBS! Glem ikke at medbringe kvitteringen.
Følgende er vores vilkår og betingelser for ombytning og returnering:
- Varen er ubrugt, dvs. ikke ødelagt eller beskadiget.
- Den originale emballage er ubeskadiget og forseglingen er ubrudt. Olier, kemikalier og andre produkter, der ikke er forseglede, byttes ikke.
- Kvitteringen fremvises.
- Ombytningen eller returneringen finder sted inden for 30 dage fra købsdatoen.
- Udsalgsvarer tages ikke retur.
Hvordan laver jeg en reklamation?
Gå til dit nærmeste varehus og tag produktet og købskvitteringen med. Hvis du har problemer med at besøge dit varehus med din reklamationssag, anbefaler vi, at du først kontakter varehuset på telefon 70 80 77 70 for en indledende vurdering. Hav varen og købskvittering klar.
Hvis du har fået afvist din klageansøgning, men hævder, at afgørelsen er forkert, henviser vi dig til at indgive en sag til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen (www.forbrug.dk) Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen træffer uafhængige afgørelser i blandt andet klagesager. Biltema deltager altid i eventuelle tvister med Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.
Vi tager forbehold for mulige fejl i tekster, billeder og for prisændringer. Dette gælder vores hjemmeside, brochurer og i vores annonceudsendelser og markedsføringsmateriale. Vi har ret til at rette sådanne fejl, ændre eller opdatere oplysningerne på hjemmesiden og til løbende at foretage produktændringer og forbedringer.