Returnering og reklamation ved køb via Køb & Hent
Hvad gør jeg, hvis jeg fortryder mit køb eller ønsker at returnere produktet?
Køb foretaget via "Køb og afhent" på Biltema.dk:
Fuldstændige betingelser for fortrydelsesret, åbent køb og reklamation gældende "Køb og afhent" findes her under punkt 5.1
Hvordan laver jeg en reklamation?
Gå til dit nærmeste varehus og tag produktet og købskvitteringen med. Hvis du har problemer med at besøge dit varehus med din reklamationssag, anbefaler vi, at du først kontakter varehuset på telefon 70 80 77 70 for en indledende vurdering. Hav varen og købskvittering klar.
Hvis du har fået afvist din klageansøgning, men hævder, at afgørelsen er forkert, henviser vi dig til at indgive en sag til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen (www.forbrug.dk). Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen træffer uafhængige afgørelser i blandt andet klagesager. Biltema deltager altid i eventuelle tvister med Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.
Vi tager forbehold for mulige fejl i tekster, billeder og for prisændringer. Dette gælder vores hjemmeside, brochurer og i vores annonceudsendelser og markedsføringsmateriale. Vi har ret til at rette sådanne fejl, ændre eller opdatere oplysningerne på hjemmesiden og til løbende at foretage produktændringer og forbedringer.