Ofte stillede spørgsmål og svar om Kontakt os

  1. Hvis jeg vil søge en ledig stilling, hvordan gør jeg det?
    <p id="tw-target-text" class="tw-data-text tw-text-large tw-ta" dir="ltr" data-placeholder="&Ouml;vers&auml;ttning" aria-label="&Ouml;versatt text" data-ved="2ahUKEwj-h5Pds-mGAxUQFxAIHeLcClgQ3ewLegQIBRAU">P&aring; vores hjemmeside er der ledige stillinger og anden information om arbejde hos Biltema. L&aelig;s mere <a href="https://www.biltema.dk/om-biltema/arbejd-hos-biltema/ledige-stillinger/">her</a>.</p>
  2. Sender I varer mellem jeres varehuse?
    <p>Nej det g&oslash;r vi ikke. Varehusene har ikke mulighed for at sende varer fra et varehus til et andet.</p>
  3. Må man have hund med ind i varehuset?
    <p>Det er ikke tilladt at medbringe hunde eller k&aelig;ledyr ind i varehuset. Servicehunde og f&oslash;rerhunde er naturligvis undtaget af denne regel og kan ledsage synsh&aelig;mmede p&aring; deres bes&oslash;g i varehuset. Du skal kunne dokumentere hundens status hvis spurgt af Biltema.</p>
  4. Har Biltema prisgaranti og prismatch?
    <p>Hos Biltema bestr&aelig;ber vi os altid p&aring; at have de skarpeste priser p&aring; markedet. Samtidigt justerer vi vores priser i forhold til markedets tendenser med j&aelig;vne mellemrum.</p> <p>Dette betyder, at det ikke er muligt for os at yde prismatch p&aring; vores konkurrenters priser eller prisgaranti efter k&oslash;b af en vare.</p> <p>Ligeledes yder vi heller ikke prismatch p&aring; priser, der vedr&oslash;rer andre brands solgt indenfor sortimentet hos Biltema (Bestway eksempelvis).</p>
  5. Kan jeg betale med MobilePay i varehuset?
    <p>MobilePay er en betalingsmulighed ved fysisk k&oslash;b i varehuset, samt i Biltema Caf&eacute;.</p> <p>Du kan ogs&aring; betale med MobilePay n&aring;r du betaler online via vores K&oslash;b &amp; Hent service.</p>