Ofte stillede spørgsmål og svar om produkter

Her finder du alle de oftest stillede spørgsmål og svar vedrørende produkter hos Biltema.

  1. Hvilken tilgængelig dokumentation findes der til jeres produkter?
    <p>Du kan bruge vores <a href="/link/93bf10f865cf443b832c09c71a989884.aspx">Dokuments&oslash;gning</a> til at s&oslash;ge efter og downloade manualer, EU-overensstemmelseserkl&aelig;ringer, sikkerhedsdatablade, drivere og faktablade om bestanddele til mange af vores produkter. Du kan ogs&aring; finde disse dokumenter under "Manualer og dokumenter" p&aring; produktsiden p&aring; vores hjemmeside.</p>
  2. Hvordan bestiller jeg reservedele?
    <p>Reservedele indg&aring;r ikke i det almindelige sortiment og kan derfor ikke ses p&aring; vores hjemmeside. Vi kan bestille reservedele til en r&aelig;kke forskellige produkter fra vores sortiment, s&aring;som f.eks. cykler, havemaskiner og v&aelig;rkt&oslash;j. Kontakt det n&aelig;rmeste varehus for at finde eventuelle reservedele og bestille dem.</p>
  3. Hvordan kan jeg se, om en vare er på lager?
    <p>Ved at v&aelig;lge det varehus, du vil bes&oslash;ge, kan du se, hvor i varehuset du finder produktet samt lagerprognose og hyldeplacering. Oplysningerne finder du derefter ved siden af produktet p&aring; hjemmesiden. Vores lagerprognose er kun en indikator for tilg&aelig;ngelighed.</p>
  4. Hvor meget koster det at få sin cykel samlet?
    <p>Alle vores varehuse tilbyder samling af cykler. Trehjulede cykler og l&oslash;becykler: 79,- Op til 20": 119 kr. Fra og med 24": 199 kr.</p> <p><a class="button button__transparent--blue--light button__rounded margin__bottom--1" href="/link/73a51518426a4d999d072580c27f7555.aspx">L&aelig;s mere om Biltema Service</a></p>
  5. Testes jeres produkter af uvildige parter?
    <p>Vores produkter indg&aring;r ofte i tests, der er foretaget af uvildige parter, og resultaterne offentligg&oslash;res i forskellige medier. Her har vi samlet nogle af de produkttests, der er foretaget af vores produkter.</p>
  6. Hvad gør I for at sikre kvaliteten på produkterne?
    <p>Biltema bestr&aelig;ber sig p&aring; at levere kvalitetsprodukter. &Aring;rsagen er ganske enkel: Det er dyrt med d&aring;rlig kvalitet. Vores definition p&aring; god kvalitet er, at produktet skal v&aelig;re fejlfrit og opfylde kundernes forventninger. P&aring; nogle produktomr&aring;der, s&aring;som v&aelig;rkt&oslash;jer, findes der to tydelige kvalitetsniveauer. Det ene niveau er kendetegnet af, at produkterne har en garanti p&aring; ti &aring;r og prim&aelig;rt henvender sig til kvalificerede brugere, der bruger v&aelig;rkt&oslash;jet til erhvervsbrug.<br /><br />Prisen p&aring; dette v&aelig;rkt&oslash;j er meget konkurrencedygtig i forhold til produkternes kvalitet. Det andet niveau henvender sig til dem, der &oslash;nsker godt v&aelig;rkt&oslash;j, men ikke bruger det i hverdagen og derfor i h&oslash;jere grad foretr&aelig;kker en meget lav pris.</p>
  7. Hvem fremstiller Biltemas produkter?
    <p>Vores produkter s&aelig;lges under varem&aelig;rket Biltema, hvilket betyder, at vi ogs&aring; fremstiller dem i lovens forstand.</p>