Ofte stillede spørgsmål og svar om Tjenester og tilbud

Her finder du alle de oftest stillede spørgsmål og svar vedrørende Biltemas Tjenester og tilbud.

  1. Information om gavekort
    <p>Gavekort er gyldige i 12 m&aring;neder fra aktiveringsdatoen (informationen kan ses p&aring; bagsiden af kortet). Mistede eller beskadigede gavekort erstattes ikke. N&aring;r gyldighedsdatoen er passeret, er kortet ikke l&aelig;ngere aktivt og kan ikke fornys.</p> <p>Kontakt kundeservice ved tekniske problemer eller andre sp&oslash;rgsm&aring;l ang&aring;ende dit gavekort.</p> <p><a href="/link/d733d734fed04e019427d0244f21229d.aspx">L&aelig;s mere om gavekort her</a></p>
  2. Hvad er Mit Biltema?
    <p>Mit Biltema g&oslash;r det nemmere at v&aelig;re kunde hos Biltema. N&aring;r du er medlem af Mit Biltema f&aring;r du adgang til dine gemte indk&oslash;bslister og digitale kvitteringer.</p> <p><strong>Bem&aelig;rk</strong>: Vil du gemme en indk&oslash;bsliste, skal du v&aelig;re logget ind for at oprette, redigere og gemme indk&oslash;bslisten.</p> <p>Log ind eller bliv medlem nedenfor.</p> <p><a href="https://id.biltema.com/Account/Login?ReturnUrl=%2Fconnect%2Fauthorize%2Fcallback%3Fclient_id%3Dbiltema.xx.hybrid%26redirect_uri%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.biltema.dk%252F%26response_type%3Dcode%2520id_token%26scope%3Dopenid%2520email%2520profile%2520offline_access%26state%3DOpenIdConnect.AuthenticationProperties%253Damt5FKJWE2Q-8ka3xAYdKzsoHCH9sHXVPsQe3OVUF6vrWCQBwCzWUxCbIcV1cesAXs4OP4JDfQo-pYq8BNB1SuQOwNChI9uUMIgzXNDylEX585OA3wHMBt-BIwG4pnEyjA2zZgrnJX5BVKCxqyIMoCmpRMknP4beMhrC2NHeY2538Jur0_ofXhZwq6sllZHJ6pboMSPWI9tWAFNxIrenIGN3Gb_t-h7Xx_AUsZwiGDI%26response_mode%3Dform_post%26nonce%3D638574872177617302.MDc2MjBhNzQtMmI0Yy00YmJiLWI5M2UtZmFjZDQ1MDUwODliMjhlNzFkMmMtZWNlZS00M2JlLThmYzMtMDgzOTY5N2IzZmJh%26post_logout_redirect_uri%3Dhttps%253A%252F%252Fwww.biltema.dk%252F%26ui_locales%3Dda-DK%26code_challenge%3DMTHS5u-6JTZi1yH2CHL5Gm9f_Pe48sdpnRawAogI3vQ%26code_challenge_method%3DS256%26theme%3Dcreate%26x-client-SKU%3DID_NET472%26x-client-ver%3D6.11.0.0">Tilmeld dig eller log ind&gt;&gt;</a></p>
  3. Kan jeg bestille produkter fra Biltema via postordre eller hjemmeside?
    <p>Vi tilbyder ikke hjemmelevering, men med vores K&oslash;b &amp; Hent service kan du k&oslash;be varer online, som du s&aring; kan afhente pakket og klar i dit n&aelig;rmeste varehus. Du kan ogs&aring; v&aelig;lge at f&aring; dine varer leveret til din bil af vores personale.</p>
  4. Gemmer Biltema stelnummeret ved køb af cykel?
    <p>Nej. Det er dit eget ansvar som kunde at notere dig stelnummeret, n&aring;r du k&oslash;ber en cykel, og gemme det. Vi anbefaler at skrive stelnummeret ned p&aring; vejledningen, der f&oslash;lger med cyklen.</p>
  5. Jeg vil gerne tilmelde mig Biltemas nyhedsbrev. Hvordan gør jeg?
    <p>L&aelig;s mere om vores nyhedsbrev og <a href="/link/7e37d6491eeb4fd6a2ffb52655654bda.aspx">tilmeld dig her</a>.</p>