Her hos Biltema stræber og arbejder vi hen imod et værdigrundlag med fokus på enkelthed, nøjsomhed, handlekraft, orden og fleksibilitet. Nedenfor kan du læse mere om, hvad det betyder for Biltema.

Enkelhed

Vi har en flad organisation, hvilket betyder, at vi har hurtige veje til beslutninger. I alt, hvad vi gør, skal vi hele tiden tænke: "kan vi gøre det her på en nemmere måde?" Vi skal ikke skabe unødvendige rutiner og unødvendig administration, på alle niveauer tænker vi enkelt og forsøger ikke gøre ting for svært.

Sparsommelighed

Vores forretningskoncept er baseret på at sælge produkter af god kvalitet til priser, der er lavere end hvad du kan finde andre steder. For at gøre dette skal vi operere med en høj grad af omkostningsbevidsthed. Det gør vi på alle niveauer - og vurderer hele tiden, hvordan vi kan gøre tingene billigere og mere omkostningseffektive.

Handlekraft

Med entusiasme og vilje til at forbedre og komme videre skaber vi arbejdsglæde og udvikling! Vi er en iværksættervirksomhed og ønske rmedarbejdere, der tør og vil tage initiativ.

Orden og ordentlighed

Vores varehuse skal opleves som velassorterede, pæne og tiltalende for kunden. Et rent og ryddeligt varehus sælger bedre og gør det også mere behageligt for dig som medarbejder.

Fleksibilitet

Vores omverden er i konstant forandring. For at muliggøre Biltemas fortsatte ekspansion og udvikling kræves fleksibilitet og vilje til forandring, på alle niveauer, hvilket sikrer fortsat succes. Rent praktisk betyder det, at du tillægger dig en fleksibel måde at arbejde på og er villig til at skifte opgaver i en organisation, der udvikler sig i harmoni med omverdenens behov og krav.

Personaleidé

Hos Biltema arbejder vi med kunden i fokus. Kunden eksisterer både eksternt og internt. Ved konstant at øve og udvikle vores kompetencer udvikler vi Biltema.