Firmaportal

Firmaportal

Firmaportalen er et værktøj til dig, der har fået bevilget kredit hos Biltema. Firmaportalen giver dig et godt og altid opdateret overblik over dit firmas fakturaer og indkøb. Som administrator kan du nemt tildele rettigheder og adgang til forskellige brugere, så flere i virksomheden kan hente oplysninger på portalen.

Biltemas firmaportal omfatter blandt andet følgende:

  • Omkostningskontrol med den bevilgede kredit
  • Fakturaarkiv med filtreringsmuligheder
  • Praktisk og nem håndtering af firmaoplysninger
  • Tydelige, tilgængelige og nemme løsninger

Hvordan får man adgang til firmaportalen?

For at kunne begynde at bruge firmaportalen og dens funktioner skal du registrere brugerkontoen i tre forskellige trin:

  1. Først skal du indsende en ansøgning om at blive erhvervskunde til Biltema Danmark A/S. Ansøgningen kan udfyldes via den første side på firmaportalens hjemmeside eller via Biltemas hjemmeside: https://www.biltema.dk/kundeservice/biltema-erhverv-/bliv-erhvervskunde/ 
  2. Du bliver derefter "hovedadministrator" og har dermed adgang til alle funktioner og rettigheder til at bruge den registrerede erhvervskonto.
  3. Nu kan du som hovedadministrator tilføje andre brugere, som også skal have adgang til kontoen og/eller kunne handle via kontoen.

Alle spørgsmål vedrørende firmaportalen skal rettes til bogholder@biltema.com eller Biltema Danmark A/S' kundeservice på telefon (+45) 70 80 77 70.

Biltema Danmark A/S håndterer personoplysninger i overensstemmelse med vores persondatapolitik